МОЯТ МАГАЗИН - ПРОГРАМАТА ЗА ФРАНЧАЙЗ ПАРТНЬОРИ НА МЕТРО
МОЯТ МАГАЗИН е франчайз веригата на МЕТРО, обединяваща независими търговци на хранителни и смесени стоки, чиито магазини са разположени из цяла България.
Първият магазин е открит през 2013 г. Оттогава марката постоянно се разширява, като днес можем да се похвалим с над 7000 магазина в 9 държави.
![За МОЯТ МАГАЗИН](https://b2b.moiatmagazin.bg/-/media/Project/Traders/BG_Traders/About-franchise/za-moiat-magazin-2784x928.jpg?h=464&iar=0&w=1392&rev=411bf6af8faa4be4b8252bd8fddd7fcf&hash=A0CDC35FA840DB94E4066030266D2D08)
Какво стои зад МОЯТ МАГАЗИН
Зад МОЯТ МАГАЗИН стои екип, познаващ в дълбочина търговията на дребно и принципите на този бизнес. МОЯТ МАГАЗИН съчетава предимствата на пазаруването в малките квартални магазини с високите стандарти, свежестта и качеството, които предлагат хипермаркетите. Основната полза за партньорите ни е конкурентен бизнес модел, даващ свобода и възможност за развитие.
Дългосрочният франчайз партньор на марката МОЯТ МАГАЗИН е МЕТРО, който е лидер в търговията на едро със своите над 650 обекта в повече от 20 държави. МЕТРО ежегодно отбелязва ръстове на пазара благодарение на факта, че е един от малкото франчайзингодатели, които инвестират в комуникация и реклама в различни медии, особено в дигиталните канали.
Дългосрочният франчайз партньор на марката МОЯТ МАГАЗИН е МЕТРО, който е лидер в търговията на едро със своите над 650 обекта в повече от 20 държави. МЕТРО ежегодно отбелязва ръстове на пазара благодарение на факта, че е един от малкото франчайзингодатели, които инвестират в комуникация и реклама в различни медии, особено в дигиталните канали.
Постиженията, с които се гордеем
Вече десетилетие изграждаме стабилен бизнес, основан на пълноценни човешки взаимоотношения. Постоянно създаваме условия за непрекъснато развитие, което води до успешен бизнес.