Защо потребителят да избере магазин от веригата - какви продукти ще намери в "Моят Магазин", с какво преживяването ще е различно от конкурентни обекти?
Нашите партньори оперират обекти в по-малки населени места или квартали, където основното конкурентно предимство за потребителя е локацията и близостта. Именно затова е важно да се създаде благоприятна атмосфера и вярваме, че свежестта, промоциите и асортиментът са основните съставки за успеха на програмата.
А как се определят цените на стоките в обектите?
Важно е отново да отбележим, че ние сме в партньорство със собствениците, които ръководят бизнеса си и запазват своята независимост, и след сключване на договор с МЕТРО. В този смисъл собствениците сами определят продажните си цени. Единствено когато участват в промоционалните кампании, организирани от нас, цените на съответните продукти следва да не са по-високи от предложените и комуникирани в кампанията.
А какво трябва да направи един търговец, за да се включи във франчайз програмата ви?
Важно е да има желание за развитие на бизнеса си, да стопанисва магазин за хранителни стоки минимум 50 кв.метра и да отворен и да е в населено място с над 1000 души население.
Планирате ли разрастване на мрежата от магазини в България?
Целим да направим 50 магазина през 2024 г., след което да през следващите 3 години искаме да направим най-голямата верига в страната с близо 800 обекта, като обединим независимите собственици под нашия бранд.