"Удобство" е ключовата дума. През последните години навиците за пазаруване се промениха значително и пазаруването в кварталния магазин за много клиенти стана предпочитано пред посещението в препълнения с хора супермаркет. Хората все повече ценят връзката и приятелското отношение на персонала в малките магазини, а това е чудесна възможност за предприемачите, готови да инвестират в търговията на дребно.
Ако обмисляш да отвориш свой собствен магазин, първо огледай района, който си набелязал. Обърни внимание на средната възраст на хората, виж дали има училище или детска градина наблизо, има ли достатъчно пешеходци. Направи проучването, представи си какъв тип магазин би паснал и започни да планираш в детайли:
- бюджетът, който ще ти бъде необходим за първоначалната инвестиция;
- персоналът, който ще трябва да наемеш;
- продуктите, които ще предлагаш на своите клиенти.
Не пропускай да обърнеш внимание и на всички правни аспекти и процедури за отваряне на магазин - документация, счетоводство и т.н. Не на последно място е и маркетингът - как ще наречеш магазина си и как ще го рекламираш.
Не се притеснявай, ако всичко това ти изглежда твърде сложно! С правилния партньор до теб всичко става по-лесно. Имаме богат опит в изграждането на търговски обекти, така че ще сме повече от щастливи да ти помогнем да стигнеш до момента, в който ще си кажеш: "Еха, това е МОЯТ МАГАЗИН!".