„С тази програма подкрепяме дългосрочно независимите български предприемачи в традиционната търговия. Винаги сме до тях, за да посрещнат успешно предизвикателствата в своя бизнес и в стремежа им да бъдат по-конкурентоспособни“, посочи Адриан Цанов.
„Това е изключителен момент за програмата „Моят Магазин" – постижение, което е отражение на отдадеността, бързината и адаптивността на екипа зад проекта.
Още по-впечатляващо е, че нашият франчайз екип успя да открие цели шест магазина само в рамките на един ден – радваме се да бъдем фактор за положителна промяна в икономическия и социален живот в населени места извън столицата, както и за малкия регионален бизнес!“, добавя още той.
Франчайзът „Моят Магазин“ предоставя достъп до най-съвременни търговски практики, както и до финансова помощ за модерна визия на търговските обекти и за ефективна реклама. В края на миналата година се постави началото на регулярна среща на търговците, обединени в общността „Моят Магазин“, под мотото „Търговия с човешко лице“, където те обменят опит, а МЕТРО България ги запознава с тенденциите и новостите в традиционната търговия.
При 10 000 магазина, затворени за последните 10 години, тази година за първи път от много време на пазара се наблюдава положителна тенденция. Традиционната търговия расте по-бързо от модерната с близо 7%. Ролята на програмата „Моят Mагазин“ е да подаде ръка на търговците по пътя към устойчивото развитие и конкурентноспособността в този сложен пазар. Постига го посредством ценова политика, гарантираща стабилност; продукти на собствени марки, които гарантират съотношението цена/качество; бюджет за реорганизация, ремонт и ребрандиране на обектите; съвети за подредба на магазините; промоционални предложения през цялата година за да поддържат интереса на потребителите.