Дългосрочна подкрепа за традиционната търговия
„Франчайзът „Моят Магазин“ предоставя на собствениците на обекти от традиционната търговия достъп до най-съвременни търговски практики, както и до финансова помощ за модерна визия и ефективна реклама. По този начин ги подкрепяме дългосрочно и сме насреща, за да могат да развиват своята конкурентоспособност на предизвикателния пазар на бързооборотните стоки“, посочва Димитър Вутков, ръководител сектор „Франчайз“ в МЕТРО България. „Програмата „Моят Магазин“ е все по-успешна, тъй като участва пряко в процеса на възраждането на традиционната търговия, която вече расте с близо 7% по-бързо от модерната“, допълни той.
В над 80 населени места
Магазините по франчайз програмата „Моят Магазин“ на МЕТРО България се намират в повече от 80 населени места в България, където живеят близо 2 700 000 души. Нейното разширяване ще продължи, като броят на обектите ще достигне 200 до края на 2025 г., а пазарният им дял в традиционната търговия се прогнозира да възлезе на поне 5%. До 2027 г. се очаква в цялата страна да работят общо 800 квартални обекта „Моят Магазин“. В края на миналата година за първи път се проведе годишна национална среща на предприемачите от франчайз програмата под мотото „Търговия с човешко лице“, по време на която те обмениха опит и се запознаха с тенденциите и новостите в традиционната търговия.