Повече за магазина в Свищов
Обект №200 е част от устойчивото разширяване на франчайз модела на „Моят Магазин“. От септември досега най-интензивният растеж е в Северна България, където всеки месец се откриват десетки нови обекти. Собственикът Антон Антонов работи в търговския сектор от 1991 г., а днешното преобразяване на неговия магазин в изцяло реновиран „Моят Магазин“ е пример за това как програмата подпомага модернизацията на традиционните обекти чрез финансова, търговска и маркетингова подкрепа.
Виж обектите„Моят Магазин“ – силна общност от независими предприемачи
„Моят Магазин“ е много повече от търговска концепция – това е общност от 200 семейства и над 800 служители в цялата страна, които развиват собствените си магазини със своя почерк и лично отношение към клиентите. Новият ръководител „Франчайз“ в МЕТРО България Лазар Лулчев подчертава, че програмата предоставя достъп до над 10 000 подбрани артикула, модерни търговски практики, финансова помощ за обновяване и силна маркетингова подкрепа – брошура, дигитална, ТВ и радио реклама. Благодарение на този модел партньорите развиват конкурентен семеен бизнес, а клиентите получават качество на добра цена.
Повече за програматаПоглед напред
Целта на програмата е мрежата да достигне 800 магазина до 2027 г., като по този начин подкрепи местната икономика и социалния живот в малките населени места, където кварталният магазин е важна част от общността. Паралелно с откриването на обект № 200, „Моят Магазин“ стартира и национална игра за крайните клиенти „Спечели екскурзия за двама в Китай“, която се провежда в периода 24.11.2025 г. – 18.01.2026 г. и цели да стимулира клиентската лоялност и посещаемост.
Присъедини се