В Свищов отвори врати обект №200 от франчайза „Моят Магазин“

Време за четене : 3 мин.
Откриване на Моят Магазин №200 в гр. Свищов

На 25 ноември 2025 г. в Свищов отвори врати обект № 200 от франчайз програмата „Моят Магазин“ на МЕТРО България. Сред официалните гости бяха кметът на града Генчо Генчев, представители на МЕТРО България, сред които Лазар Лулчев, ръководител сектор „Франчайз“, Адриан Цанов, мениджър „Продажби“, Виктор Трендафилов, ръководител отдел „Традиционна търговия“, и много местни жители.

Откриване на магазин 200 - кметът на Община Свищов

Кметът на Община Свищов

На откриването кметът Г. Генчев подчерта значението на инвестицията за местната общност. Той поздрави собственика Антон Антонов, който заедно със съпругата си управлява магазин „Дунав“, превърнат днес в съвременно обновен обект от веригата „Моят Магазин“.

„Откриването на този магазин е добра новина за хората в Свищов, защото им осигурява още по-лесен достъп до качествени стоки и модерно обслужване. Благодаря на МЕТРО България за подкрепата към предприемачи като г-н Антонов“, заяви кметът и допълни: „Пожелавам на екипа да поддържа високи стандарти и да посреща клиентите винаги с уважение и учтивост, защото доброто отношение е най-силният маркетинг в традиционната търговия.“

Антон Антонов - собственик на Моят Магазин №200

Повече за магазина в Свищов

Обект №200 е част от устойчивото разширяване на франчайз модела на „Моят Магазин“. От септември досега най-интензивният растеж е в Северна България, където всеки месец се откриват десетки нови обекти. Собственикът Антон Антонов работи в търговския сектор от 1991 г., а днешното преобразяване на неговия магазин в изцяло реновиран „Моят Магазин“ е пример за това как програмата подпомага модернизацията на традиционните обекти чрез финансова, търговска и маркетингова подкрепа.
Виж обектите
Откриване на Моят Магазин №200 в гр. Свищов

„Моят Магазин“ – силна общност от независими предприемачи

„Моят Магазин“ е много повече от търговска концепция – това е общност от 200 семейства и над 800 служители в цялата страна, които развиват собствените си магазини със своя почерк и лично отношение към клиентите. Новият ръководител „Франчайз“ в МЕТРО България Лазар Лулчев подчертава, че програмата предоставя достъп до над 10 000 подбрани артикула, модерни търговски практики, финансова помощ за обновяване и силна маркетингова подкрепа – брошура, дигитална, ТВ и радио реклама. Благодарение на този модел партньорите развиват конкурентен семеен бизнес, а клиентите получават качество на добра цена.
Повече за програмата
Лазар Лулчев, ръководител „Франчайз“ в МЕТРО България

Поглед напред

Целта на програмата е мрежата да достигне 800 магазина до 2027 г., като по този начин подкрепи местната икономика и социалния живот в малките населени места, където кварталният магазин е важна част от общността. Паралелно с откриването на обект № 200, „Моят Магазин“ стартира и национална игра за крайните клиенти „Спечели екскурзия за двама в Китай“, която се провежда в периода 24.11.2025 г. – 18.01.2026 г. и цели да стимулира клиентската лоялност и посещаемост. 
Присъедини се